Descripció
Benvingut a Bravissimo Fellini Studio, un estudi acollidor i totalment equipat situat a la planta baixa, al cor del pintoresc Barri Vell de Girona. És perfecte per a una persona o dos amics, amb un llit individual i un sofà llit, ideal per gaudir d'una estada còmoda.
L'estudi disposa d'una cuina totalment equipada amb tot el necessari per preparar els teus àpats, així com d'un bany amb dutxa. També hi trobaràs WiFi perquè puguis estar connectat durant tota l'estada.
Tingues en compte que aquest apartament no disposa d'aire condicionat.
Només sortir al carrer et trobaràs envoltat de la història, la cultura i la reconeguda gastronomia de Girona. Tant si vols perdre't pels carrers medievals, descobrir els cafès i restaurants de la ciutat, pedalar pels espectaculars paisatges dels voltants o simplement gaudir de l'ambient del Barri Vell, Bravissimo Fellini Studio és una base còmoda i pràctica per a la teva estada.
Si vols més informació, estarem encantats d’ajudar-te. Després de fer la reserva rebràs un enllaç al teu Bravissimo Web App personal, on trobaràs tot el que necessites per gaudir d’una estada fàcil i agradable.
Benvingut a Bravissimo Fellini Studio, un estudi acollidor i totalment equipat situat a la planta baixa, al cor del pintoresc Barri Vell de Girona. És perfecte per a una persona o dos amics, amb un llit individual i un sofà llit, ideal per gaudir d'una estada còmoda. L'estudi disposa d'una cuina totalment equipada amb tot el necessari per preparar els teus àpats, així com d'un bany amb dutxa. També hi trobaràs WiFi perquè puguis estar connectat durant tota l'estada. Tingues en compte que aquest apartament no disposa d'aire condicionat. Només sortir al carrer et trobaràs envoltat de la història, la cultura i la reconeguda gastronomia de Girona. Tant si vols perdre't pels carrers medievals, descobrir els cafès i restaurants de la ciutat, pedalar pels espectaculars paisatges dels voltants o simplement gaudir de l'ambient del Barri Vell, Bravissimo Fellini Studio és una base còmoda i pràctica per a la teva estada.
Gràcies per l’interès! Si decideixes reservar, tindràs accés a la teva App personal de Bravissimo, on trobaràs tot el que necessites per arribar fàcilment: instruccions de check-in, consells de pàrquing i molta informació útil per la teva estada. I si tens algun dubte, abans, durant o després del viatge, escriu-nos! Sempre estem encantats d’ajudar.
Estem encantats de tenir-vos com a hostes. La nostra oficina a Plaça de Catalunya 16 és oberta per a vosaltres durant tot el dia — tant si necessiteu ajuda, teniu alguna pregunta o simplement voleu saludar. Durant l’estada, som aquí per donar-vos un cop de mà amb el que calgui: recomanacions, consells locals i qualsevol tema pràctic que faci la vostra visita més còmoda. Volem que us sentiu com a casa! No dubteu a escriure’ns o trucar-nos — sempre estem encantats d’ajudar.
L’apartament està situat al centre històric de Girona, el Barri Vell, on l’accés amb cotxe està restringit i no es pot aparcar. En la majoria de zones només es pot entrar amb vehicle tres cops per trimestre, així que recomanem aparcar abans de fer el check-in. Un cop reservis, tindràs accés a la teva App de Bravissimo amb info d’aparcament, instruccions de check-in i molt més. Girona sol ser tranquil·la, però amb les finestres obertes pots sentir soroll del carrer o campanes. El check-in tard té un suplement. Taxa turística no inclosa (majors de 16 anys, màxim 7 nits).
L’apartament està al cor del Barri Vell de Girona, un dels casc antics més bonics i amb més història de tot Espanya. Surts per la porta i de seguida estàs envoltat de segles d’història: la Catedral, el Call jueu, els Banys Àrabs i les muralles medievals. Passeja pels carrers empedrats, descobreix racons amagats i gaudeix de places amb encant, botigues artesanes, galeries i cafès acollidors. El riu Onyar i les seves famoses cases de colors són a tocar, igual que alguns dels millors restaurants i mercats locals de la ciutat. Dormir al Barri Vell vol dir estar al cor cultural de Girona, amb tot a peu. Ideal per viure l’ambient, la història i el dia a dia de Girona al teu ritme.
L’aeroport de Girona està a només 20 minuts en taxi o uns 30 minuts en autobús. Els busos de l’aeroport paren a l’estació principal de tren, que queda a peu de la majoria dels nostres apartaments al Barri Vell o a prop, alguns a només 10 minuts. Des d’allà surten trens ràpids cap a Barcelona (uns 35 minuts) i cap a Figueres, on hi ha el Museu Dalí. Si véns en cotxe, tingues en compte que el centre històric (Barri Vell) té accés restringit (3 entrades per trimestre) i no s’hi pot aparcar al carrer. Els carrers són estrets i la majoria són d’un sol sentit, així que recomanem aparcar abans del check-in. Un cop reservis, tindràs accés a la teva App de Bravissimo amb instruccions d’aparcament, check-in i molts consells útils per facilitar l’arribada i l’estada. Girona és molt còmoda per moure’t a peu i ho tens tot ben a prop: bons cafès, restaurants i racons culturals. I si t’agrada anar amb bici, llogar-la en les botigues que es troben aprop, és genial per descobrir la zona.