Filtrar per:
Reserva online

Tens més preguntes? Contacta’ns!

www.solhome.immo

+34972773955

admin@solhome.immo

juliol 2026
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 - - - - - -
- - - - -
agost 2026
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
- -
- - - - - - -
- - - - - - -
- - - - - - -
- - - - - 29 30
31
setembre 2026
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
- - - - - -
- 8 - - - - -
14 15 16 17 18 19 -
- - - - - - -
- - -
octubre 2026
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
- - - 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
- - - - - - 25
26 27 28 - - -

Descripció

VILA FAMILIAR AMB PISCINA PRIVADA I BARBACOA

Amb més de set quilòmetres de litoral, L’Escala és una destinació que s’adapta a tots els gustos. Des de àmplies platges de sorra amb tot tipus de serveis, ideals per a famílies, fins a petites cales de còdols envoltades de pinedes i penya-segats per a aquells que busquen tranquil·litat. Algunes platges són punt de sortida per a la natació en aigües obertes, d’altres ofereixen una àmplia oferta d’esports aquàtics o són especialment valorades per al submarinisme. I, com a joia única, podrà gaudir del sol al costat de més de dos mil anys d’història a l’emblemàtic Moll Grec. Un autèntic paradís per descobrir.

Villa Flora és una acollidora casa de planta baixa, còmoda i funcional, pensada per assegurar una estada agradable a tota la família. En entrar, el rep una lluminosa estança principal amb sala d’estar-menjador i cuina oberta totalment equipada, amb accés directe a la terrassa a través de grans finestrals que aporten llum natural durant tot el dia.

L’habitatge disposa de tres habitacions: dues amb llits de matrimoni i una amb dos llits individuals, totes amb armaris encastats. També compta amb dos banys complets amb dutxa, aire condicionat inclòs i connexió Wi-Fi, perquè no li falti de res durant la seva estada.

El jardí és, sens dubte, un dels grans atractius de la casa. Hi trobarà una agradable terrassa tipus porxo, ideal per relaxar-se a l’ombra, i una preciosa piscina perfecta per refrescar-se els dies més calorosos. Per als amants dels àpats a l’aire lliure, el jardí disposa de barbacoa, ideal per gaudir d’una bona graellada en família… i, si ens permet la suggerència, acompanyada d’una fresca amanida de cogombre i tomàquets cherry. Només d’imaginar-ho, ja ve de gust.

Villa Flora és l’espai perfecte per crear records inoblidables en família. S’imagina ja gaudint de les seves vacances aquí? Estarem encantats d’acompanyar-lo en aquesta experiència.

 

*El preu no inclou: llençols, tovalloles i draps de cuina.

*La taxa turística s'ha d'abonar en arribar (No està inclosa al preu).

*Fiança: 300 € per preautorització de targeta.



Equipament

  • -Aire condicionat -Aire condicionat
  • Jardi Jardi
  • Bany Bany
  • Dutxa Dutxa
  • Cuina Cuina
  • Forn Forn
  • Microones Microones
  • Nevera Nevera
  • Congelador Congelador
  • Rentavaixelles Rentavaixelles
  • Cafetera Cafetera
  • Vaixella Vaixella
  • TV TV
  • -WiFi -WiFi

Activitats i serveis en la zona

  • Tenis Tenis
  • Hípica Hípica
  • Golf Golf
  • -Mini golf -Mini golf
  • -Pitch and putt -Pitch and putt
  • Bolera Bolera
  • Platja Platja
  • -Esqui nàutic -Esqui nàutic
  • Submarinisme Submarinisme
  • Vela Vela
  • Surf Surf
  • Windsurf Windsurf
  • Escalada Escalada
  • Rafting Rafting
  • Senderisme Senderisme
  • Pesca Pesca
  • Rutes Rutes
  • -Rutes en bicicleta -Rutes en bicicleta
  • -Caçar bolets -Caçar bolets
  • Esglesia Esglesia
Sobre els socis
Necessita ajuda?
ATA és membre de:
Amb el Suport de:
Crèdits
Avís legal - Politica de privacitat
Politica de cookies
© Associació Turística d'Apartaments 2019
Back To Top