Filtrar per:
febrer 2025
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 - -
- - - - -
març 2025
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
- 2
3 4 5 6 7 8 -
- - - - - - -
- - - - - 22 23
24 - - - - - -
-
abril 2025
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
- 2 - - - -
7 8 9 - - - -
14 15 16 17 - - -
- - - - - - 27
- - -
maig 2025
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
- - - -
5 6 7 8 9 10 11
12 13 - - - - 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Descripció

Benvinguts al nostre modern apartament de 3 habitacions, situat al centre de la ciutat, a poca distància del Barri Vell i a només uns passos del Parc de la Devesa— el lloc perfecte per relaxar-se després d’un dia d’exploració.
L’apartament té tres habitacions dobles, ideal per a famílies, amics o petits grups. Disposa de dos banys complets amb dutxa i una cuina totalment equipada amb tot el necessari per preparar els teus àpats, tant si és un esmorzar ràpid com un sopar tranquil a casa.
Gaudeix de totes les comoditats modernes com el WiFi d’alta velocitat, una Smart TV i aire condicionat per mantenir-te fresc a l’estiu. Està situat a la 3a planta d’un edifici amb ascensor i també té un petit balcó. A més, hi ha una habitació extra per guardar o penjar bicicletes i mantenir el teu equipatge segur.
Amb una ubicació immillorable, tindràs fàcil accés als millors racons de Girona, restaurants i rutes per a ciclistes, tot mentre gaudeixes d’un barri tranquil. Tant si vens per descobrir la ciutat, gaudir de la gastronomia o fer rutes en bici, aquest apartament és la base perfecta per a la teva estada!

Si vols més informació o tens qualsevol pregunta, fes-nos-ho saber.


Benvinguts al nostre modern apartament de 3 habitacions, situat al centre de la ciutat, a poca distància del Barri Vell i a només uns passos del Parc de la Devesa— el lloc perfecte per relaxar-se després d’un dia d’exploració. L’apartament té tres habitacions dobles, ideal per a famílies, amics o petits grups. Disposa de dos banys complets amb dutxa i una cuina totalment equipada amb tot el necessari per preparar els teus àpats, tant si és un esmorzar ràpid com un sopar tranquil a casa. Gaudeix de totes les comoditats modernes com el WiFi d’alta velocitat, una Smart TV i aire condicionat per mantenir-te fresc a l’estiu. Està situat a la 3a planta d’un edifici amb ascensor i també té un petit balcó. A més, hi ha una habitació extra per guardar o penjar bicicletes i mantenir el teu equipatge segur. Amb una ubicació immillorable, tindràs fàcil accés als millors racons de Girona, restaurants i rutes per a ciclistes, tot mentre gaudeixes d’un barri tranquil. Tant si vens per descobrir la ciutat, gaudir de la gastronomia o fer rutes en bici, aquest apartament és la base perfecta per a la teva estada! 


L’apartament és al 3r pis d’un edifici amb entrada al Carrer Albert. Hi ha ascensor per accedir-hi fàcilment. Compartiràs l’entrada principal amb la comunitat, però un cop a dins, l’apartament és només teu. La teva llar a Girona! Si véns amb cotxe, tingues en compte que no hi ha aparcament gratuït a l’apartament. Pots parar un moment per descarregar, però algú hauria de quedar-se amb el cotxe. T’informarem sobre opcions d’aparcament properes, tant de pagament en garatge com gratuïtes a l’exterior.

La nostra oficina està al Carrer de la Cort Reial 13 (Bravissimo), a 18 minuts a peu, on ens pots trobar per a totes les teves preguntes. Ens complau donar-te la benvinguda al nostre apartament i esperem que gaudeixis de la teva estada a Girona. Fes-nos saber si tens requisits especials o si tens cap pregunta. Estarem encantats d’ajudar. Per exemple: lloguer de bicicletes, restaurants, llocs per visitar, reservar un taxi, imprimir documents, etc.

L’apartament és al 3r pis d’un edifici amb ascensor. Si véns amb cotxe, tingues en compte que no hi ha aparcament gratuït. Pots parar un moment per descarregar, però algú hauria de quedar-se al cotxe. T’informarem sobre opcions d’aparcament properes, tant de pagament en garatge com gratuïtes a l’exterior. El check-in després de les 21:00, no és cap problema, tanmateix les nostres polítiques per les arribades després de les 21:00, comporten un cost addicional: - De 21:00 a 23:00, 20 euros; - De 23:00 a 00:00, 40 euros; - En principi no és possible fer el registre d'entrada després de les 00:00. Evidentment, en cas que el vol arribi amb retard i arribis més tard de les 00:00, t'esperarem. Taxa turística: quan fem el check-in, la teva reserva es paga a través d'Airbnb, excepte la taxa turística. L'impost turístic és un impost local que estem obligats a cobrar i remetre al govern local. L'impost és d'1,10 euros per persona (de 16 anys i més) per nit, per a un màxim de 7 nits.




El nostre apartament està situat a prop del parc de la Devesa, oferint el millor equilibri entre tranquil·litat i comoditat. El Parc de la Devesa és el pulmó verd més gran de la ciutat, ideal per fer una cursa al matí, un passeig tranquil o fins i tot un pícnic sota l’ombra dels seus enormes plataners. A poca distància a peu, tens forns de pa, cafeteries i supermercats, perfectes per gaudir de productes frescos i especialitats locals. A més, la zona està molt ben connectada amb l’escena gastronòmica de Girona, amb restaurants i bars de tapes excel·lents a només uns minuts caminant. Si t’agrada la història, el Barri Vell i el Call Jueu són a només 15 minuts a peu, on podràs perdre’t pels seus carrers medievals, visitar la impressionant Catedral de Girona i submergir-te en el ric patrimoni cultural de la ciutat. Els ciclistes estaran encantats amb la ubicació, ja que té fàcil accés a algunes de les millors rutes ciclistes de la regió. Tant si busques una ruta exigent per les muntanyes de la Costa Brava com un recorregut més suau vora el riu, Girona és un veritable paradís per als amants de la bicicleta. Amb la seva ubicació cèntrica però tranquil·la, el nostre barri és la base perfecta per descobrir tot el que Girona té per oferir, ja sigui història, gastronomia o aventures a l’aire lliure!

Girona té el seu propi aeroport a només 20 min en taxi (uns 35 euros) o pots agafar un bus per uns 3 euros, i trigaràs uns 30 min. Els busos paren a l'estació de tren de Girona, que està a 10-15 min a peu de l’apartament. Des d’allà, tens connexió d’alta velocitat amb Barcelona. En uns 35 min seràs al cor d’aquesta altra gran ciutat de Catalunya. Amb tren també pots anar a Figueres i visitar el famós i preciós Museu Dalí. Si vens en cotxe, has de tenir en compte les opcions d’aparcament. No hi ha aparcament gratuït a l’apartament. Normalment pots parar un moment per descarregar, però després has de deixar el cotxe en un altre lloc. Sempre deixa algú al cotxe mentre descarregues. Hi ha un pàrquing de pagament molt a prop i pots reservar online al seu web: Pàrking Vayreda la Devesa. Està a només 3 min caminant. També hi ha opcions gratuïtes a l’exterior, per exemple, al Passeig de la Devesa (6 min a peu) o a la Rotonda del Pont Pedret (17 min a peu).

Benvinguts al nostre modern apartament de 3 habitacions, situat al centre de la ciutat, a poca distància del Barri Vell i a només uns passos del Parc de la Devesa— el lloc perfecte per relaxar-se després d’un dia d’exploració.
L’apartament té tres habitacions dobles, ideal per a famílies, amics o petits grups. Disposa de dos banys complets amb dutxa i una cuina totalment equipada amb tot el necessari per preparar els teus àpats, tant si és un esmorzar ràpid com un sopar tranquil a casa.
Gaudeix de totes les comoditats modernes com el WiFi d’alta velocitat, una Smart TV i aire condicionat per mantenir-te fresc a l’estiu. Està situat a la 3a planta d’un edifici amb ascensor i també té un petit balcó. A més, hi ha una habitació extra per guardar o penjar bicicletes i mantenir el teu equipatge segur.
Amb una ubicació immillorable, tindràs fàcil accés als millors racons de Girona, restaurants i rutes per a ciclistes, tot mentre gaudeixes d’un barri tranquil. Tant si vens per descobrir la ciutat, gaudir de la gastronomia o fer rutes en bici, aquest apartament és la base perfecta per a la teva estada!

Si vols més informació o tens qualsevol pregunta, fes-nos-ho saber.


L’apartament és al 3r pis d’un edifici amb ascensor. Si véns amb cotxe, tingues en compte que no hi ha aparcament gratuït. Pots parar un moment per descarregar, però algú hauria de quedar-se al cotxe. T’informarem sobre opcions d’aparcament properes, tant de pagament en garatge com gratuïtes a l’exterior.

El check-in després de les 21:00, no és cap problema, tanmateix les nostres polítiques per les arribades després de les 21:00, comporten un cost addicional:
- De 21:00 a 23:00, 20 euros;
- De 23:00 a 00:00, 40 euros;
- En principi no és possible fer el registre d'entrada després de les 00:00.
Evidentment, en cas que el vol arribi amb retard i arribis més tard de les 00:00, t'esperarem.

Taxa turística:
L'impost turístic és un impost local que estem obligats a cobrar i remetre al govern local. L'impost és d'1,10 euros per persona (de 16 anys i més) per nit, per a un màxim de 7 nits.



Quan facis la reserva, t'enviarem un enllaç a la teva pàgina personal de reserva Bravissimo, on hi trobaràs més informació en relació amb la teva estada.


Equipament

  • Ascensor Ascensor
  • Calefacció Calefacció
  • -Aire condicionat -Aire condicionat
  • Balcó Balcó
  • -Roba de llit -Roba de llit
  • -Bressols -Bressols
  • Bany Bany
  • Dutxa Dutxa
  • -Tovalloles -Tovalloles
  • -Assecador de cap -Assecador de cap
  • Rentadora Rentadora
  • Planxa Planxa
  • Cuina Cuina
  • Forn Forn
  • Microones Microones
  • Nevera Nevera
  • Congelador Congelador
  • Rentavaixelles Rentavaixelles
  • Torradora Torradora
  • Vaixella Vaixella
  • Recepció Recepció

Activitats i serveis en la zona

  • Senderisme Senderisme
  • -Rutes en bicicleta -Rutes en bicicleta
  • -Cinemes -Cinemes
  • -Teatres -Teatres
  • Esglesia Esglesia
Sobre els socis
Associats
Necessita ajuda?
ATA és membre de:
Amb el Suport de:
Crèdits
Avís legal - Politica de privacitat
Politica de cookies
© Associació Turística d'Apartaments 2019
Back To Top